خطبه های نماز جمعه شهرهای استان اردبیل
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به گزارش رضي نيوز:    

 گرمی

حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با بیان اینکه همه مدیران شهرستان باید با تعاملی بیش از پیش تلاش کنند تا سرعت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم افزایش یابد،گفت : مسئولان باید از راههای میان بر با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 

نماز جمعه اردبیل

 

بیله سوار

حجت الاسلام احدی امام جمعه موقت بیله سوار با اشاره به مناسبتهای هفته و تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) گفت: دشمنان انقلاب با روش های مختلف به فکر انحراف جوانان هستند که اعتکاف فرصتی برای خودسازی و تقویت باورهای اسلامی در مقابل دشمنان است.

مشگین شهر

حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی بر علیه باورهای دینی و اعتقادی ، جهادی اکبر است ،گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از جمله راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دین و اسلام است .

خلخال

حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال لغو امتیاز تنباکو با فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی را جز مهمترین وقایع تاریخ معاصر ایران خواند و افزود : با این کار برای نخستین بار قدرت مرجعیت شیعه به دنیا معرفی شد .

پارس آباد

حجت الاسلام علوی امام جمعه پارس آباد با ابراز تاسف از سیر صعودی آمار سقط غیرقانونی جنین در جامعه و با بیان اینکه طبق قانون، سقط جنین فقط در موارد محدود و با حکم دستگاه قضایی مجاز است، افزود : طبق نظر دین مبین اسلام، اگر کسی جنینی را عمداً سقط کند مثل این است که آدمی را کشته و حرام الهی را مرتکب شده است و روز قیامت باید در مقابل این عمل جوابگو باشد.

کوثر

حجت الاسلام عسگر بيگي امام جمعه كوثر با تبريك روز جهاني صليب سرخ و هفته هلال احمر و با اشاره به انتخاب شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اقتصاد و فرهنگ یک دغدغه جدی برای مقام معظم رهبری است و باید در سال جدید هر نهادی به سهم خود در عملی شدن این شعار نقش داشته باشد و جمعیت هلال احمر هم مي تواند به سهم خود به عنوان یک شبکه عام المنفعه و امدادی در حوزه اقتصاد و فرهنگ گام های جدی بردارد.

نمین

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین شهرستان با تبریک و گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امیر مومنان گفت : وجود مبارک امام علی (ع ) چه در زمان حیات مبارک رسول الله (ص ) و چه پس از آن همواره محور وحدت برای مسلمانان و پشتیبان دینی برای جوامع اسلامی بوده است.

سرعین

 حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهگنیان  و دو مسئله مهم یاد شده دانشگاه فرهنگیان و معاونت پرورشى در آموزش و پرورش، از مدیران آموزش و پرورش استان خواست همت بیشتری به این دو مقوله داشته باشند که پرورش مدیران آینده کشور در گرو این دو مسئله مهم است .

نیر

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزا حسن شیرازی ، گفت: میرزا حسن شیرازی با لغو فرمان امتیاز تنباکو سیاست انگلیس را نقش برآب کرد ولی متاسفانه امروزه کشیدن قلیان در جوامع ما رواج پیداکرده وجوانان کم سن وسال به کشیدن قلیان سوق پیداکرده اند که قلیان کشیدن درب وردی جوان به  اعتیاد می باشد .

رضی

حجت الاسلام طالبی امام جمعه رضی با اشاره به محرومیت منطقه ارشق از فرماندار شهرستان مشگین شهر و استاندار اردبیل خواست سعی کنند در سال 93 حداقل یکی دو بار شورای اداری استان را در این منطقه برگزار کنند.

عنبران

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با اشاره به فضایل ، برکات و رحمات ماه مبارک رجب در احادیث و روایت اسلامی ، گفت اطاعت از خداوند و روزه داری در روزهای 13 ، 14 و 15 رجب آتش جهنم را خاموش می سازد.

لاهرود

حجت الاسلام رحمتی امام جمعه لاهرود با اشاره به توریستی بودن این منطقه ، خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب آبهای گرم معدنی قوتور سویی و شابیل و همچنین اصلاح و آسفالت خیابان ورودی شهر شد.

کلور

حجت الاسلام ملک پور خطیب جمعه کُلور گفت : به مناسبت هفته هلال احمر یک تیم از امدادگران هلال احمر استان با همکاری هلال احمر استان آذربایجان شرقی به مدت سه روز به اهالی بخش شاهرود خدمات درمانی و داروی رایگان ارائه می دهند که جای تقدیر دارد.

جعفرآباد

حجت الاسلام عبادی امام جمعه جعفرآباد گفت : کمال هر چیزی ظهور حقیقت و آثار آن است و کمال انسان ظهور حقیقت انسان است و آن تذلل و خشوع در مقابل ذات الهی است و هر کس به آن جامه عمل بپوشاند به کمال دست یافته است .

اصلاندوز

حجت الاسلام رحمانی نیا امام جمعه موقت اصلاندوز با اشاره به نزدیک شدن به ایام اعتکاف گفت : انقطاع از مادیات و امور دنیوى و ملازمت مسجد و دوام ذكر و عبادت خدا، به تنهایى و بدون اعتكاف نیز داراى ارزشى والا و اهمیتى فراوان است كه در این زمینه آیات، روایات و احادیث زیادى مى‏توان یافت

انگوت

حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف و سالروز میلاد حضرت علی (ع) و با بیان رشادت ها و افتخارات حضرت علی (ع) ، دینداری را غیر از مسلمانی دانست و گفت : نیاز جامعه بشری امروز و خصوصا جامعه اسلامی دین و دینداری است .

هشجین

حجت الاسلام رضوی نیا امام جمعه هشجین با بیان اینکه مدیریت جهادی شیفته خدمت میخواهد نه تشنه قدرت ، گفت :  باید دست از سیاست بازی و باند بازی  کشید  و باهمت در مسیر خدمت قدم برداشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 5:55 ] [ رضی نیوز ]