جشن میلاد كوثر در رضی برگزار شد
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 

به گزارش خبرنگار رضی نیوزمام جمعه رضی در این مراسم با تبریك فرخنده میلاد دخت نبی اكرم (ص) و روز زن، با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) الگوی بی نظیر هستی در تمامی ابعاد به ویژه در حجاب و عفاف است، ابراز کرد: توجه به رفتار و سیره ائمه اطهار (ع) انسان را از گمراهی ها نجات می دهد، ایشان با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) معلم کامل برای چگونه زیستن بودند، اظهار داشت: اگر نوع زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی عملی مورد توجه و عمل قرار گیرد بسیاری از دغدغه های فرهنگی و اجتماعی جامعه رفع خواهد شداین ایام متعلق به مادران و زنان است چرا که در اسلام جایگاه خاص و ویژه ای برای زنان پیش بینی شده است.

اسلام، فاطمه (س) آن عنصر برجسته و ممتاز ملکوتی را به عنوان نمونه و اسوه زن معرفی می کند و پیروی از این اسوه حقیقی راه رستگاری را برای او هموار می سازد.

صریح کرد: ترویج الگوی برتر در بحث حجاب که همان حضرت زهرا(س) هستند و بیان فضایل اخلاقی آن بزرگوار چه در نقش همسری و چه در نقش مادری از جمله اهداف اجرای برنامه‌های مختلف است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930130000742#sthash.Vd2x1W5c.dpuf
صریح کرد: ترویج الگوی برتر در بحث حجاب که همان حضرت زهرا(س) هستند و بیان فضایل اخلاقی آن بزرگوار چه در نقش همسری و چه در نقش مادری از جمله اهداف اجرای برنامه‌های مختلف است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930130000742#sthash.Vd2x1W5c.dpuf

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در عمر کوتاهشان درس های زیادی از جمله عصمت، تقوا، حیا و عفت را به جامعه بشریت به ویژه زنان معرفی کرد و در واقع سراسر عمر با برکت ایشان درس زندگی است.وی همچنین لزوم شناخت زندگانی حضرت زهرا (س) را ضروری دانست و افزود: با مطالعه دقیق و عمیق در زندگانی ایشان می توان به ابعاد مختلف زندگانی ایشان پی برد.سیره حضرت زهرا(س) حلقه گم شده جامعه امروز ماست که اگر این سیره در جامعه رواج پیدا کند بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی که راهکاری ندارد حل می شود و نتایج مثبت و ارزنده آن را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام طالبی ،تبیین عفاف و حجاب و بزرگداشت مقام زن را از اهداف مهم این مراسم برشمردو افزودند ترویج الگوی برتر در بحث حجاب که همان حضرت زهرا(س) هستند و بیان فضایل اخلاقی آن بزرگوار چه در نقش همسری و چه در نقش مادری از جمله وظایف ما می باشد.ایشان همسری دلسوز برای شوهر، مادری مهربان برای فرزندان و سربازی فداکار برای دفاع از حریم ولایت بود.

در ابتدای این مراسم نیز حاج فلسفی - روحانی مسجد ابولفضل (ع) -  نیز ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، از حاضرین به جهت حضور در این مراسم معنوی تقدیر و تشكر كرد.

اجرای سرود ، مولود خوانی توسط حاج آقای كریمی و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

* لازم به ذكر است امروز صبح ساعت 10 نیز در مسجد ابولفضل (ع) جشنی با این عنوان ویژه ی خواهران برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ پنج شنبه 31 فروردين 1393برچسب:خبر,رضی,رضی نیوز, ] [ 11:46 ] [ رضی نیوز ]