خطبه های نماز جمعه شهرهای استان اردبیل
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین


حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین  برگزاری برنامه پدران آسمانی و همچنین همایش  پیاده روی را یک کار بزرگ فرهنگی خواند و از شهرداری و شورای شهر سرعین در برگزاری آنها قدردانی کرد.

 

 

نماز جمعه شهرستانها

 

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین به دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در وین اشاره کرد و گفت: ایران به همه تعهدات خود در باب مذاکرات عمل کرده است و اکنون نوبت غرب است که در این رابطه تصمیمات سخت بگیرد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه رضی ازمسئولین استانی و شهرستانی خواست  در تقسیم اعتبارات ملی و استانی محرومیت برخی مناطق استان از جمله منطقه ارشق را مد نظر قرار دهند.

حجت السلام علوی امام جمعه پارس آباد با اشاره به روز نکبت و اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی اسرائیل گفت : با مقاومت مردم فلسطین وحمایتهای مسلمانان جهان، صهیونیسم  از صحنه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران تعیین مهریه های مناسب و آسان گیری در امر ازدواج جوانان را توصیه بزرگان دین اسلام ذکرکرد و خانواده ها را به رعایت این نکته اساسی در جهت کمک به تامین خوشبختی فرزندانشان فراخواند.

حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه اخیرا برخی از اصناف وکسبه به بهانه های واهی اقدام به افزایش بی رویه قیمت اجناس ومایحتاج مورد نیاز مردم کرده اند، مسئولان را به نظارت بیشتر وکنترل قیمتها دربازار سفارش کرد.

حجت الاسلام بيگي امام جمعه كوثر، خواسته آمريكا و دولت هاي غربي را عقب نشيني ايران از خواسته ها و دستاورد هاي صلح آمیز  هسته ای دانست و گفت : مردم ایران با اتحاد خود آنان را در این کار ناکام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز از مسئولان ميراث فرهنگي و اوقاف خواست توجه بيشتری در جهت احياي تپه تاريخي نادر و امامزادههای سيد اسماعيل  و سيد ابراهيم (ع) داشته باشند.

حجت‌الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سواربا اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه، یادآور شد: تجهیزات به نمایش در آمده در این نمایشگاه نشان دهنده قدت دفاعی ما در مقابل هرنوع تجاوز است.

حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال با اشاره به فرا رسیدن سالروز محاصره اقتصادی ایران درسال 1359 توسط آمریکا گفت: آمریکا در همه جا به فکر منافع خود بوده و  این  امام راحل بود که  با تفکر بی بدیل خود  ضمینه خودکفایی و استقلال ما را فراهم کرد.

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر به جلسه اخیر معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل در خصوص تشکیل کانون توسعه شهرستان اشاره کردو گفت: تمام نیروهای بومی باید در جهت توسعه شهرستان نیر بسیج شوند.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه جعفرآباد از معتکفین در ایام اعتکاف تقدیر و تشکر گفت: هر کس به خدا ایمان اورده و تقوی پیشه کند خداوند او را در این دنیا و اخرت بی نیاز می کند .

 حجت الاسلا م رحمتی امام جمعه  لاهرود  به برگزاری مذاکرات هسته ای کشورمان  با   شش کشور   اشاره کرد و گفت : آنها بدانند که اگر به صداقت ملت  ایران پاسخ مثبت ندهند به زودی پاسخ مناسب از مردم ایران دریافت خواهند کرد.

 حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ما میتوانیم با اقتصاد مقاومتی معیشت خود را بهبود ببخشیم و این با اعتماد به علم جوانان این کشور امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام توحیدی امام جمعه موقت گرمی با بیان اینکه رهنمودها و منویات رهبری زمینه ساز استقلال و اقتدار در برابر ابرقدرت های جهان است گفت پیام رهبری و شعار امسال باید پیش روی تمام اقشار فرهنگی و اقتصادی جامعه باشد.

حجت الاسلام رضوی نیا امام جمعه هشجین با انتقاد از عملکرد مسئولین بخش کشاورزی استان و نگاهای تبعیض آمیزشان به منطقه خورش رستم خواستار توسعه فعالیتهای کشاورزی و حمایتهای هرچه بیشتر از ارگان های مربوطه شدند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:18 ] [ رضی نیوز ]