انتقاد امام جمعه مشگین شهر از عملکرد دولت تدبیر و امید
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر پاکستان گفت: ارتباط بین دو کشور موجب توسعه منطقه می شود اما متاسفانه دشمنانی همچون آمریکا همواره در تلاش برای نا امن کردن مرز های دو کشور است تا جلوی ارتباط بین دو کشور گرفته شود بنابراین با همکاری دو کشور به آمریکا اجازه داده نمی شود در مرز ها و امورات کشورهای مسلمان نشین دخالت کند.

وی افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری بر مبارزه با گروه های تکفیری تاکید داشتند چرا که آسیب های وارده توسط گروه های تکویری تنها مربوط به کشورهای مسلمان نشین نیست بلکه تمام منطقه را دچار آسیب می کند.

وی ادامه داد: کشور پاکستان دومین کشور پر جمعیت جهان است که بیش از 30 میلیون نفر شیعه در آن سکونت دارند. 

امام جمعه مشگین شهر در سخنانی دیگر با اشاره به مراسم گرامیداشت آیت الله مشکینی گفت: مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت مقام شامخ آیت الله مشکینی، وی را انسان بی بدیل عنوان کرد که در زمینه های مختلف استاد بی نظیر بوده است. 

وی همچنین با اشاره به آغاز مذاکرات هسته ای گفت: این مذاکرات فرصت طلایی برای ملت ایران است تا عزت، پایداری و مقاومت خود را در مقابل استکبار به نمایش گذاشته و به آنان ثابت کند که ملت ایران با عزت و افتخار در مقابل ناملایمات ایستادگی کرده و از حق مسلم خود کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

وی با اشاره به محور مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مرزی برای غنی سازی 5 درصد را قبول ندارد، هیچ محدودیتی برای سانتزیفیوژ نصب شده را ملت ایران نمی پذیرد، محدودیتی برای تحقیقات هسته ای وجود ندارد، هیچ مذاکره ای در مورد مسائل دفاعی کشور صورت نمی گیرد و می بایست فتوای مقام معظم رهبری به عنوان سند رسمی در سازمان ملل به ثبت برسد.

حجت الاسلام باوقار در پایان خطبه ضمن انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید در نظارت بر قیمت ها در بازار گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد چرا که افزایش روزانه قیمت کالا موجب نگرانی مردم را فراهم کرده است و نظارت بر بازار نیز کم، بی موقع و بی حساب و کتاب می باشد و این امر موجب شده است روز بروز قیمت ها در بازار افزایش یابد.

 

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:36 ] [ رضی نیوز ]