پیام تبریك شهردار رضي،به مناسبت میلاد امام علی(ع)
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

بيگ زاده شهردار رضي طی پیامی میلاد با سعادت مولود کعبه، موالموحدین امیر المؤمنین امام علی علیه السلام  و گرامیداشت روز پدر را به شهروندان شهررضي و جامعه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است :

 

 

ولد فى الکعبة ولی اللَّه

امام علی علیه السلام  قرآن ناطق دین اسلام بود که با فداکاری ها و منش والای خود ، در مقاطعی حساس چه با شمشیر و کلام فاخر خود و چه با صبر و سکوت پیشه نمودن، به توسعه دین اسلام، این قانون رستگاری بشریت کمک شایانی نمود.

یگانه مردی که هم سنگ صبور رسول خدا، هم پهلوان میدان نبرد و هم پدر یتیم مان کوفه بود. آنچنان عادل و وارسته که هیچگاه زر و زور دنیا حریف ایمان و تقوای آن والا مقام نبود و همیشه سربلند از آزمون های الهی بیرون می آمد.

شیوه و منش مردانگی ،  شجاعت و رستگاری امام علی علیه السلام  آنچنان پر فروغ و درخشان است که الگویی ایده آل برای یک زندگی موفق انسانی و اسلامی به شمار می آید. همچنین میراث گرانبهای نهج البلاغه، یکی از غنی ترین کتب تاریخی اسلامی است که بعد از گذر چندین قرن و تغییر در سبک زندگی هنوز هم بعد از کتاب آسمانی قرآن، ناجی رستگاران و انسانهایی است که دل به مهر حضرت حق دارند .

در زاد روز خجسته خورشید ولایت که به شایستگی روز پدر نیز نامگذاری شده است ، امیدوارم که با پیروی از شیوه و منش زندگی آن حضرت بتوانیم در زندگی و جامعه ایرانی اسلامی خود ، پر بارتر و زیبا تر خدمت نماییم ، آنچنان که هم خداوند راضی باشد هم خلق خدا .

میلاد با سعادت امیر المؤمنین، امام علی علیه السلام را به امام عصر (عج) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای، به روح پر فتوح امام خمینی (ره) و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ،  شهروندان و عموم جامعه ایرانی اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

باشد که زیر چتر الطاف الهی و با منش زندگی مرد مردستان طاها ، در جهت شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی عزیز خدمت نماییم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 4:6 ] [ رضی نیوز ]