تعامل !!!؟؟؟
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 


واژه تعامل ،مترادف با واژه معامله است ؛که در ادبیات عامه مردم واژه ای نیست که به ان با نگاه مثبت نگریسته شود با عنایت به این که مسئولین وظیفه دفاع از حقوق شهروندان را دارند و حقوق شهروندان قابل معامله نیست  این موضوع جای تامل دارد .
 واژه تعامل در ادبیات سیاسی ،بین مدیران اجرای ،اشخاص خقوقی مدیران و روسای ارگانهای دولتی و غیر دولتی ،مدیران سازمانها و دفاتر حقوقی و شخصیت های انتصابی بالادستی ؛امروزه بسیار رایج است تمام حرف آنها این است که، هر ارگانی و سازمانی خود به تنهایی نمی تواند امورات مرتبط به زیرمجموعه های خودش را سامان دهد بلکه نیازمند ان است که با یک ارتباط خاص ،خارج ازآن چیزی که مرسوم است امورات مربوط به مدیریت خودش را سامان دهد.
 واقعیت این است اگرروزی یک مجموعه مدیریت شهری می بود ؛که تمام ارگانها و سازمانهای زیرمجموعه دولت را که درشهرستان و شهر مشغول به خدمت رسانی هستند را تحت یک پرچم مدیریت کند و قانون اجازه دخالت در  تصمیم گیری و تصمیم سازی و هزینه کرد و درامد و خدمات انها را به این مدیریت واحدشهری می داد ؛در این صورت این واژه در ادبیات سیاسی ،واژه ای ناکارامد خواهد شد .
 چرا که هر دستگاه و سازمان و ارگانی در شهر ،برای پیشبرد برنامه های خدماتی و فرهنگی و اجتماعی خود باید با مجموعه مدیریت واحد شهری  هماهنگ باشد که در این صورت واژه "هماهنگی " به جای واژه نامناسب " تعامل " بکار خواهد رفت . این که امروزه تصمیم سازان و ناظران بالادستی در همایش ها و گرد هم آیی ها و تودیع و معارفه های مسئولین جدید و قدیم ، از این واژه برای پیشبرد برنامه ها بعنوان شاه کلید نام می برد ناشی از نبود مدیریت واحد شهری است . برای این که افکار عامه مردم را نسبت به این واژه تلطیف کنیم ، لازم است متذکر شویم که منظور از تعامل یعنی استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی ادارات ، ارگانها و اشخاص حقوقی و . . . . است تا با این کار اجازه ندهند تا حقوق شهروندی پایمال شود !!!؟؟؟

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:52 ] [ رضی نیوز ]